تبلیغات به هر نوع فعالیتی گفته میشود که با هدف اطلاع رسانی آنچه که مورد نظر تبلیغ دهنده است انجام میشود.

* تبلیغات برای برندسازی
* تبلیغات برای معرفی خدمات و محصولات
* تبلیغات برای ترغیب مردم به شرکت در برنامه های اجتماعی مانند انتخابات
* تبلیغات سازمان های دولتی برای اطلاع رسانی
* تبلیغات برای یک شهر یا کشور توریستی
* تبلیغات برای تغییر نگرش مردم به سوی مثبت یا منفی در مورد موضوع های خاص
* تبلیغات فرهنگی ، دینی و مذهبی

تبلیغات در تمام دنیا از دیر باز انجام میشده است اما به مرور زمان روش های تبلیغاتی تغییر کرده است و روز به روز پیشرفته کرده است. با پیشرفت روش های تبلیغاتی اشخاص حقیقی یا حقوقی تبلیغ دهنده توانسته اند تعدادی بیشتری از مردم را هدف تبلیغات خود قرار دهند . هر روز روش هایی جدید برای تبلیغات هدفمند ایجاد شده تا ما بتوانیم تبلیغ مورد نظرمان را برای مخاطبان خود بفرستیم تا هزینه های آن کمتر و بازخودش بیشتر شود .

تبلیغات تجاری

تمرکز ما در این بخش بروی اطلاعات در مورد تبلیغاتی تجاری است . هدف ما از تبلیغات تجاری ، کسب درآمد بیشتر است .

مدیران کسب و کار های مختلف برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر قطعا باید تبلیغ کنند . اما از آنجایی که همه روش های تبلیغاتی به هر حال شامل هزینه هایی هست و ضمنا تاثیر گذاری انواع تبلیغات بروی کسب و کار های مختلف متفاوت است ، پس ما باید با علم تبلیغات آشنایی بیشتری داشته باشیم .

انواع روش های تبلیغات : تبلیغات را میتوانیم به دو روش تبلیغات سنتی ( غیر اینترنتی ) و تبلیغات مدرن ( اینترنتی ) تقسیم کنیم .

تبلیغات سنتی

*طراحی و پخش کارت ویزیت ، کاتالوگ ، تراکت
* تبلیغات در بیلبورد های سطح شهر
* تبلیغات تلویزیونی یا همان تیزر تبلیغاتی که در شبکه های مختلف تلویزیون پخش میشود
* شرکت در نمایشگاه های مرتبط با صنعت و معرفی برند در غرفه های نمایشگاهی
* آگهی در مجله ها و روزنامه ها
* بازاریابی تلفنی و بازاریابی حضوری
* ارسال پیامک تبلیغاتی

تبلیغات مدرن اینترنتی و بازاریابی آنلاین

  • تبلیغات در سایت های پربازدید بصورت تبلیغات بنری ثابت و تبلیغات بنری کلیکی
    * رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید
    * سئو سایت برای رتبه اول گوگل
    * تبلیغات در موبایل
    * تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام و …
    * ایمیل مارکتینگنکات مهم برای انتخاب بهترین نوع تبیلغاتآشنایی با انواع تبلیغات و انتخاب بهترین نوع تبلیغ
    سپردن کار های تبلیغاتی به یک یا چند آژانس تبلیغاتی حرفه ای
    تعرفه تبلیغات باید با توجه بازخوردش به صرفه باشد
    شناخت مخاطبان و شناخت کم هزینه ترین و موثر ترین روش برای اطلاع رسانی بهتر به مخاطبان
    بررسی مدت اجرای تبلیغات و مدت زمان تاثیر گذاری آن و دریافت بازخورد مورد نظر
    تبلیغات بصورت کمپین ؛ تبلیغ و آگهی توسط روش های مختلف برای دستیابی به بهترین نتیجه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *